وبلاگی برای همه
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگی برای همه و آدرس friendly58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سر خیابونمون یه آژانس هست یه طوطی داره قد گودزیلا
امروز داشتم از کنارش رد میشدم یه جیغ کشید، کنارش یه گنجیشک بود
بدبخت گنجیشکه سه متر پرید اونور بد خشکش زد افتاد مرد
منم اومدم حال طوطی رو بگیرم رفتم زدم رو قفسش
برگشت گفت: چخه
پشمام به معنای واقعی کلمه ریخت
کثافت
با تشکر

...........................................

آقا این قضیه راسته
امروز یه پشه اومد تو اتاق هی به من حمله میکرد آقا منم پش کوش رو برداشتم ... غیب شد  گفتم جون مادرت ولم کن... پش کوش رو گذاشتم دوباره حمله کرد ... آقا پش کوشو برداشتم گفتم حالا اگه مردی بیا .. اومد صاف نشست رو صفحه لپ تاپم من بدون تامل زدم تو سرش آقا چشت روز بدنبینه ... ترکید و وسط LED یه نقطه که نصفش قرمز و نصفش کرمی بود ایجاد شد
و هنوز هم در حال تلاش واسه پاک کردنشم که کسی نبینه
با کف الکترونیکی - ژل تمیز کننده کی برد و... هرچی دم دست باشه
من برم اینو پاک کنم دوباره میام.

...............................

ما که آدمیم اینقد مشهور نیستیم که خر مشهوره
یکی زیاد میخونه:خرخونه!
یکی زیاد شانس داره:خرشانسه!
یکی زیاد کیف میکنه:خر کیف میشه!
خدایا تو که خر رو اینقد با شکوه آفریدی یکیشم به ما بده باهاش بخونیم ببریمش سر جلسه کنکور شانس بده نتیجش که اومد باهاش کیف کنیم
نظر شما چیه؟

..............................

امروز خیر سرم حوس تن ماهی کردم رفتم خریدم 8000 تومن فکر کنم با این قیمت توش پری دریایی باشه

........................................

غدیما که بچه بودم از ترس دیو و غول و اژدها شب موقه ی خواب زیر پتو قایم میشدم اما الان از ترس یک فروند پشه زیر پتو قایم میشم . بیشعور خطرناک تر هم هست . دفاع موشکی بالستیک هم نمیتونه منهدمش کنه . تازه رادار گریز هم هست
......................................

لامصب این تحریما رو مورچه آ هم اثر گذاشته امروز یدونشونو دیدم ی تَ سیگار گرفته بود دهنش میکشید منو دید وایساد(فکر کنم آتیش میخواست ولی من که زبونشو نفهمیدم) بد دوباره راه افتاد با پشتکاری ک ازش سراغ دارم فکر کنم معتاد شه
این دفعه واقعن من دیگه حرفی ندارم

...........................................

دیشب رو یه کاغذ نوشتم
پشه ی عزیز چرا نمیمیری؟
چرا این قرص آبی تو دستگاه روت اثر نداره؟
چرا اینقدر کصافطی؟
صبح پاشدم دیدم با یه خطر ریز و قرمز واسم نوشته: گنده بک عزیز
دستگاه رو بزن به پریز! کصافط هم خودتی!

............................................

نمیدونم این مار چرا قبل از حمله به انسان نگاه میکند بعد حمله میکند!!حتما مار میگوید:(کارت شناسایی را نشون بده ای انسان) انسان هم زبون مار ندونه چی میشه ؟ این میشه خخخخخخخخخخخ

............................................

دوستان توجه کردید این پشه مگس هارو میخواین بگیرید عین جت از دست مون در میرن اما وقتی میرسن کنار پنجره انگار که همه چی شونو باخته باشن خودشونو به دست غذا و قدر میسپارن. یا شایدم میخوان تو افق محو بشن. هان؟؟چرا؟؟

.............................................

یه خر با یه گور خر مسابقه میده ، گورخر برنده میشه ؛ خر اعتراض میکنه میگه : قبول نیست اون لباس ورزشی پوشیده بود

.........................................

هیچ میدونی چرا فیل جوراب قرمز نمی پوشه !؟
.
.
.
چون جورابهای دیگه شو شسته

...........................................

یه پشه ی خوش خوراک اومده نشسته رو دستم نیم لیتر خون مکیده.
خو لامصب به فکر کم خونی من نیستی لااقل به فکر تناسب اندام خودت باش

...............................................

نظر یك الاغی كه از صابون حلزون استفاده میكرده : قدیم قدیما خیلی الاغ تشریف داشتم ولی از موقعی كه صابون حلزون میخورم دارم شبیه اسب میشم . تازه بار بیشتری هم میبرم و سرعتم زیادتر شده بعدشم میخوام دانشگاه ثبت نام كنم

.............................................

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول و منگول رو گیر میاره
بعد از چت کردن باهاشون قرار میزاره
وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغگو اومده

..........................................

خطاب به اون دوست عزیزی که میگه ما تو شکم سوسک جا نمیشم پس نباید بترسیم
تا حالا شده تو پارک نشسته باشی سعی در با کلاس بودن داشته باشی، بعد احساس کنی دستت داره قلقلک میاد فکر کنی شاخه درخته؟
بعد ببینی داره زیادی تکون می خوره. سر برگردونی ببینی یه سوسک با پاهای تیغ تیغیش داره رو دستت راه میره؟؟
نه دیگه. تجربه نکردی که این حرفا رو میزنی
برو از سوسک بترس

..........................................

امروز وقتی داشتیم از مدرسه بیرون میرفتیم یه اسب داشت از خیابون رد میشد دوستم گفتم عجب الاقی گفتم اسبه الاق نیست میگه چه فرقی میکنه هر دو گوش دارن
همین الان تصمیم گرفتم فردا بکشمش چه جوری بکشمش بهتره؟؟؟

..............................................

اقا من کاربری این فیله رو کشف کردم.بیچاره دست فروشه. شارژ ایرانسل و همراه اول و اینا میفروشه
کنار صفحه بساطشو پهن کرده نگاه کنین تورو خدا
بابا دلتون براش بسوزه دیگه نگا چه مظلومانه زل زده تو چشات.خو لامصب شارژ بخر مگه چی میشه؟
........................................

راههای مقابله با طوطی وحشی وقتی که دستتان را گاز میگیرد و ولش نمیکند
طوطی بیچاره را به شدت به دیوار بکوبید
کوبیدن به زمین
فرو بردن در آب
قطع انگشت دستتان
شهید کردن طوطی
اگر هیچ کدام از راههای بالا جواب نداد یک کمی گریه کنید شاید دلش براتون سوخت
البته پیشنهاد من اینه که اصلا طوطی وحشی نخرید

.......................................

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادمو باهاش منطقی بحث کردم
که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت

................................

اعتراف نامه:‏
اعتراف میكنم كه وقتی بچه بودم؛ میرفتم با دو تا چوب یه هزارپا میگرفتم و می انداختمش جلو لونه مورچه ها و مینشستم جنگ بین مورچه ها و هزار پا رو تماشا میكردم‏
‏با اینكه آخرش همیشه هزارپاهه تیكه تیكه میشد ولی خیلی حال میداد‏)‏

.....................................

چقد بعضیها سنگدل اند.
جوجه های رنگی کوچولو رو میخرن تا بچه شون باهاشون سرگرم بشه. خفه شون کنه.
ولی بعضی از ما که روح لطیفی داریم به جوجه ها آب و دون میدیم تا رشد کنن سال بعد باهاشون ته چین مرغ درست میکنیم.

...........................................

آقا یک روز با چندتا از دوستام رفتیم امازون(بله جنگل امازون)ما اونجا تقریبا گم شده بودیم تنها راه برگشتمون یه رود خونه بود میخواستیم که ازش رد شیم یه تمسا دیدیم(اره داداش واقعی)نه میتونستیم بمونیم نه میتونستیم از اونجا رد

...............................................

یه سگ ولگرد تو محله مون داریم كه یه چشمش كوره و یه پاش چلاقه؛ یكی از گوشهاش هم تو دعوا كنده شده؛ دمش هم بریدن!‏!‏‏!‏
.‏
.‏
.‏
.
من اسمش رو گذاشتم "شانس

.......................................

گورخره داشته از خط عابر پیاده رد می شده
به سمت خط خطی ها
میگه:مامان تویی ؟؟ چرا اینجا خوابیدی ؟؟

……………………………..

آن کبوتر که لانه عشق می ساخت و برای زندگی پر پر میزد
بیچاره گربه خوردش...

…………………………….

یه بار یه ماره از سرکار میره خونه ، زنش میگه از فلان همسایه یاد بگیر هر روز دست پر میاد خونه ، ماره میگه خب بیشعور اون هشپاس !

…………………………….

اعتراف می کنم بچه که بودم یواشکی پدر مادرم ماهی های قرمز رو که برای عید خریده بودن رو از توی تنگ در می اوردم .یه کم نوازش شون می کردم و بعد بوسشون می کردم و دوباره می انداختمشون توی تنگ.بعضی هاشون هم در دم جان می سپردند
می خوام بگم من از همون اولش بچه ی مهربونی بودم 


نظرات شما عزیزان:

لیدیا
ساعت17:43---17 مرداد 1392
خیلی جالب بود...
پاسخ:ممنونم كه به وبلاگ سرزدى


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 15 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 11:34 ] [ محمد رستمی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 162
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 12928
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

document.write('');return true;}document.write(''); return false; } Top java codes

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه

مجله نایت پلاس

طراحی سایت